site.btaМеждународни експерти по комуникации ще бъдат част от програмата на фестивала ФАРА в Бургас

Международни експерти по комуникации ще бъдат част от програмата на фестивала ФАРА в Бургас
Международни експерти по комуникации ще бъдат част от програмата на фестивала ФАРА в Бургас
Снимка: ФАРА'2024

Международни лектори ще се включат в програмата на XXIV издание на фестивала на комуникационните индустрии ФАРА, който за втора поредна година ще се проведе в Международния конгресен център в Бургас между 6 и 8 юни, съобщават организаторите му от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). 

За постиженията си в областта на творческия, комуникационния и рекламния бизнес ще разкажат различни експерти от тази бизнес сфера. Сред тях са копирайтърът и лидер в рекламната индустрия Дейв Трот, който има 40-годишната кариера в бранша зад гърба си. Той ще говори за умния подход при реализирането на идеи.

Малко преди да отпътува към CannesLions, в Бургас за преобразяването на брандовете ще говори програмистът и настоящ творчески лидер Андрей Тюркавин, който е носител на 44 отличия от престижния рекламен фестивал в Кан.

Сред лекторите ще е и основателят на творческата агенция La Maison Hush Hush Антоанета Мечанова, работила в Ню Йорк и Париж, както и за брандове като LouisVuitton и като част от международните екипи на BBDO, Publicis, Ogilvy&Mather.

За връзката с активното поколение и непрестанния фокус на рекламната индустрия в създаването на комуникационни и рекламни продукти за т.нар Поколение Z. Свен Ингмар Тиес, основател на агенцията Thies Design, специализирана в разработката на персонализирани изживявания за предприятия и институции, както и преподавател по графичен дизайн в класа по идеи на Университета за приложни изкуства във Виена, ще разкаже как преподаването може да работи за ефективното слушане, какво можем да научим от други култури и как това може да се пренесе и в ежедневната дизайнерска практика.

За това как да бъдем в крак с времето и непрестанно променящия се ход на рекламата и творчеството свой анализ ще представи бранд стратегът и дизайнер на творческото образование Патриция Болионе, която изследва развиващия се пейзаж на творчеството, ангажираността на марката и участието на общността, като набляга на културната уникалност.

Както БТА писа, Фестивалът ФАРА ще си партнира и с първото издание на Черноморски международен литературен фестивал. За целта ще бъде домакин на литературни специалисти, поети, есеисти и преводачи, а като лектори ще се включат поетът, писател и преводач от български на украински език Остап Сливински, член на управитления съвет на Украинския ПЕН център, както и Гвантса Жобава, вицепрезидент на Международната асоциация на книгоиздателите. 

Организаторите допълват, че тази година мотото на ФАРА е "В нова светлина", като визуалната идентичност е вдъхновена от идеята за проектиране на новото върху вече установеното. По нея работи творческият директор на All Channels Виктор Манчев.

/ХТ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 20:39 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация