site.btaДевет минути средно са били необходими на данъчните служители в Силистра през 2013 година за обслужване на един клиент

BOBSTH 10:51:00 21-02-2014
IS1049BO.008
Силистра - данъци

Девет минути средно са били необходими на данъчните служители в
Силистра през 2013 година за обслужване на един клиент


Силистра, 21 февруари /Пеню Николов, БТА/
Девет минути средно са били необходими на силистренските
данъчни служители през миналата година за обслужване на един
клиент.
Отделно времето за изчакване е било 8 минути, показва
справка от офиса на НАП в Силистра.
През миналата година в офиса са обслужени 55 180 души.
Най-много са посетилите офиса граждани за подаване на различни
видове декларации - 18 900 души. От тях 13 700 са клиентите,
посетили офиса по въпроси, свързани със здравно-осигурителния им
статус.
За добрата работа при обслужването на клиенти допринася
въведената още от 2008 година система за управление на
административното обслужване на чакащи клиенти.
По данни от системата през януари дневно в силистренския
офис на НАП са обслужвани по 235 клиенти.


/ИС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:08 на 02.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация