site.btaИзбрана е концепцията, с която Троян ще се презентира за своята 150-годишнина
BOBSTH 18:28:01 21-07-2017
GI1826BO.015
Троян - годишнина - кампания
Избрана е концепцията, с която Троян
ще се презентира за
своята 150-годишнина
Троян, 21 юли /Даниела Коларова, БТА/
Избрана е концепцията, с която Троян ще се презентира за своята 150-годишнина, съобщават от общинската администрация. В ход е подготовката на мащабна рекламна и информационна кампания, която да покаже по атрактивен начин както традиционни, така и иновативни и не толкова добре познати страни на града.
"Да пиеш чай на заслон "Орлово гнездо", "Да разгадаеш как се борави със стомната "Шегаджийка", "Да се включиш в празника "Сирни заговезни" и да въртиш у руглювици", "Да видиш залеза над язовир "Сопот"", "Да се срещнеш с наследници на загинали в кораба Титаник", "Да участваш в конкурса за най-добра домашна ракия" са част от 150-тте причини да се посети града. В началото на август списъкът ще бъде качен в социалната мрежа и всеки ще може да даде своя коментар или предложение.
Годишнината ще се чества през идната 2018 г.
Исторически данни свидетелстват, че Троян е възникнал през 15 век като попътно селище в началото на Троянския проход. Името си получава от древноримския път Виа Траяна, свързващ Дунав с Бяло море. Обявен е за град през 1868 г.
/ГИ/
news.modal.header
news.modal.text