site.btaОсъзнатото хранене е във фокуса на кампания, която започва "Лидл България"

Осъзнатото хранене е във фокуса на кампания, която започва "Лидл България"
Осъзнатото хранене е във фокуса на кампания, която започва "Лидл България"
Снимка: Мехмед Азиз/БТА, архив

"Лидл България" обявява началото на дългосрочна социално отговорна кампания под надслов #ХраненеСмисъл. Тя ще бъде както с информационен, така и с образователен характер, като основната цел на смарт ритейлъра е да постави основите на сериозен и систематичен разговор по темата за осъзнатото хранене, който разглежда аспекти от грижата за здравето на хората до това какво потребление е по-щадящо за планетата, съобщават от компанията.  

Първата активност, част от инициативата, е провеждането на национално представително проучване, което ще изследва нагласите и навиците за хранене у нас и готовността на българите да следват модел на осъзнатата консумация на храна, която е здравословна за човека, като в същото време благоприятства опазването на природата. 

Проучването ще се осъществи в партньорство с експерти от Национална асоциация по практическа диететика и интегративна медицина (НАПДИМ), Асоциация "Родители" и Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов" – Варна и ще бъде реализирано от изследователската агенция "Блу пойнт" (Blue Point). Резултатите ще предоставят основата за разгръщане на социално отговорна комуникация и образователни активности през цялата година. 

"Ние ежедневно достигаме стотици хиляди клиенти и допринасяме с нашите многобройни продукти за тяхното хранене. Ето защо стартираме тази кампания с чувство за отговорност и грижа. За нас е важно да повдигнем обществен разговор и дискусии за осъзнатото хранене не само с обществото, но и с лидерите на мнение, експертите и институциите", поясни Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България". 

По думите ѝ темата за осъзнатото хранене е съществена част от тяхната стратегия за устойчиво развитие. "От години предприемаме редица мерки, за да осигурим по-качествени, здравословни и устойчиви хранителни продукти на достъпна цена", допълни тя.

Още през 2017 г. "Лидл" е първата търговска верига на световния пазар, която разработва цялостна стратегия за намаляване на солта, захарта, остатъчните вещества, замърсителите и добавките в асортимента от своите собствени марки (печива с по-чиста рецепта, Clean Label продукти, контрол на плодове и зеленчуци за над 700 остатъци от пестициди и други). Като взема под внимание последните глобални научни изследвания на водещи експерти в областта, ритейлърът наскоро обнови своята Политика за осъзнато хранене, в която компанията си поставя още по-амбициозни цели, свързани с безопасността и качеството на своите хранителни продукти, така че да допринесе за здравето на хората с грижа към планетата, се посочва в съобщението. 

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 02:05 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация