site.btaЕфектът от търговска дейност на "Лидл България" в шестте най-големи общини през 2022 г. достига 705 млн. лева
Ефектът от търговска дейност на "Лидл България" в шестте най-големи общини - София, Пловдив, Варна, Русе, Стара Загора и Бургас, през 2022 г. достига 705 млн. лева. Всеки нов магазин допринася за развитието на местните икономики, а ефектът става още по-значим, когато се добави и приносът на компанията към пазара на труда и мрежата от местни доставчици в страната, каза Бисер Инчовски, член на Управителния съвет на "Лидл България", управител "Централизирани дейности", по време на четвъртата национална конференция "Бизнесът и регионите".
Темата на тазгодишната дискусия е "Устойчиво развитие". Форумът е организиран от списание BGLOBAL в партньорство с Националното сдружение на общините в България, Българската стопанска камара и Института за пазарна икономика. БТА е медиен партньор на дискусията.
По думите на Инчовски социалните инициативи и проекти на компанията променят средата към по-добро, като една от най-големите подобни прояви е "Ти и "Лидл" за по-добър живот". Тя е довела до положителен ефект за местните общности, достигайки до над половин милион души в страната. Общата социална инвестиция на кампанията за последните пет години е почти един милион лева, дарени в подкрепа на 119 граждански идеи за промяна, а тази година компанията е отделила 365 000 лева за новото изменение на инициативата.
/СС/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text