site.btaДисксуия на тема "Какво представлява маркетингът на съдържанието" се проведе днес в хотел "Интерконтинентал"

Дисксуия на тема "Какво представлява маркетингът на съдържанието" се проведе днес в хотел "Интерконтинентал"
Дисксуия на тема "Какво представлява маркетингът на съдържанието" се проведе днес в хотел "Интерконтинентал"

Дисксуия на тема "Какво представлява маркетингът на съдържанието" се проведе днес в първия ден от третото издание на форумът Media Play (2025).

Модератор на дискусията беше партньорът-основател на Between Media Agency (Украйна) - Катерина Удут. Участие в дискусията взеха директорът по продажби MIP Markets - Хикран Лефорт, ръководителят по връзки с купувачите и бизнес развитие, NATPE - Виктория Елмачиоглу, основателят и главен изпълнителен директор на международния фестивал Serial Killer (Сериен Убиец) - Камила Златускова и ръководителят на Heart of Europe TV Festival в TVP - Каролина Соха-Калиновска. Те представиха фестивали, процеси на организация и реализиране, и разказаха за своя опит в сферата.

"Причината да основа фестивала Serial Killer е доста силно повлияна от лични подбуди. Аз бях уволнена от национален подкаст, като най-младият създаващ продуцент, без явна причина за уволнението ми. Замислих се какво искам да правя в бъдещето и как историята ми да не се повтори, и затова реших да създам фестивала Serial Killer. Не помня да сме имали някакви проблеми с отговарянето на въпроси кой кого е убил и кой е убиецът. Идеята на фестивала е по-скоро нещо като справка за убиване на стереотипите, характерни за Източна Европа, показвайки най-добрите възможни сценарии. Мисля, че имаме страхотни режисьори и телевизионни режисьори в Чехия и основната цел на фестивала е да ги насърчаваме, но имаме и някаква психологическа бариера, която трябва да преодолеем. В началото ни беше наистина много трудно да убедим хората от индустрията да обърнат внимание на нещо, наречено телевизионен фестивал", разказа Камила Златускова.

След панелната дискусия, продуцентите Иван Христов и Андрей Арнаудов разказаха за процеса около заснемането и финансирането на филма "Гунди".  "Ние сме българските продуценти, които са взели много пари, само защото сме единствените български продуценти, които са направили скъп, български филм с частни пари. Екипът при нас е над 600 човека, а бюджета надхвърля 4 милиона лева. Това изискваше голяма смелост и, може би, малко глупост, да се хвърлим в проекта", каза Иван Христов. "Ние се опитваме да направим нещо много просто. Вярваме, че най-силната ни опорна точка е в същността ни на българи. По-добре е да правим филми, истории и шоута за нашата българска същност", каза Андрей Арнаудов.

"Основната ни цел не е просто да правим български филми, които са разбираеми за българите, а да ги правим достъпни и в чужбина. Ние сме длъжни като продуценти да съберем великите български истории и да се опитаме да ги разкажем на българите и на чужденците. Вярваме, че с историята за Гунди, направихме първата крачка, и се надяваме тя да е първата от многото", казаха още продуцентите.

/ДД/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 00:45 на 24.04.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация