site.btaОт "ИКЕА" до "ИДЕЯ": Излизането на западните марки от Русия отваря ниша за подражатели

От "ИКЕА" до "ИДЕЯ": Излизането на западните марки от Русия отваря ниша за подражатели
От "ИКЕА" до "ИДЕЯ": Излизането на западните марки от Русия отваря ниша за подражатели
Снимка: в. "Никей"
Напускането на много от най-големите световни марки на руския пазар в знак на протест срещу нахлуването на Москва в Украйна създаде маркетингова ниша за местни компании, подаващи заявки за патенти за поразително подобни лога, съобщи японският бизнес

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 20:40 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация