site.btaКорпоративните клиенти все повече разчитат на дигиталните канали, за да извършват финансовите си операции, отчитат от "УниКредит Булбанк"


Корпоративните клиенти все повече разчитат на дигиталните канали, за да извършват финансовите си операции. Това сочи обобщение на тенденциите в онлайн банкирането за компании, представено пред журналисти от борда на директорите на "УниКредит Булбанк". Банката държи пазарен дял от 26,8 на сто при кредитирането на компаниите. Това означава, че над 115 000 компании избират банката всеки ден за своя обслужваща финансова институция, съобщи Цветанка Минчева, главен изпълнителен директор на "УниКредит Булбанк".
"Вече 95 на сто от фирмите клиенти на "УниКредит Булбанк" са активни потребители на платформата "Булбанк Онлайн" и 98 на сто от трансакциите на фирмите са онлайн, което в стойност е 219 милиарда лева. Отбелязваме 13 на сто ръст в спрямо 2023 г.", каза Иво Керемидчиев, директор "Търговска стратегия" в банката, допълвайки, че за сравнение брутният вътрешен продукт на България за 2024 г. е 203 милиарда лева.
Той отбелязва, че платформата "Булбанк Онлайн" има нови функционалности, в помощ на корпоративните клиенти. Платформата предоставя достъп до актуални данни за финансовите показатели както на компанията, така и на други контрагенти на пазара и средно за икономическия сектор. Това позволява ефективно сравнение с конкурентите и запознаване с финансовите резултати на доставчици и партньори. Анализът е визуален и се генерира за период от пет финансови години назад във времето.
"Булбанк Онлайн" позволява да се направи и анализ на потребителско поведение от страна на нейните клиенти, пазаруващи с кредитни или дебитни карти. През графики се прави анализ на потребителското поведение, профила, честотата на пазаруване в търговските обекти, брой и обем на извършените трансакции, сечения по часови диапазони, наред с информация за профила на картодържателя за възраст, както и за покупателната му способност.
/ИЦ/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина