site.btaНАП и Агенция "Митници" пускат канали в социалните мрежи за борба с хазартната и наркотичната зависимост
Националната агенция за приходите (НАП) и Агенция "Митници" пускат канали в социалните мрежи "Тик-ток", Инстаграм и Фейсбук за борба с хазартната и наркотичната зависимост, съобщават от НАП.
Там младежите ще могат да видят и чуят инфлуенсъри, любими лица от малкия екран, музикалната, модната и театралната сцена.
НАП и Агенция "Митници" ще информират последователите си посредством социалните мрежи за всички новини, свързани с кампанията, предстоящи концерти и събития.
Първото събитие от кампанията ще е на 16 август в Несебър. То ще започне с представяне на тема наркотична и хазартна зависимост, ще продължи с демонстрация с кучета, обучени в залавянето на дрога, и ще завърши с голям концерт в Стария град, съобщават от институциите.
Инициатива остава под надслов "Не сте сами", пише в съобщението.
Кампанията "Не сте сами" е създадена преди 23 години от началника на отдел "Борба с наркотрафика" в Агенция "Митници" Стефан Бакалов.
БТА припомня, че през декември 2022 г. беше възобновено воденето и предоставянето на достъп до регистър на уязвими лица съгласно чл. 10 г., ал. 1 от Закона за хазарта.
Всяко лице, което смята, че има проблем с хазарта, както и лицата, чието социално положение и/или равнище на доходи може да ги направи по-податливи към участие в хазартни игри и развиване на хазартна зависимост, могат да се впишат в него с цел забрана или недопускането им до участие в хазартни игри.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text