site.btaПотребителското доверие в САЩ е нараснало през ноември след доброто начало на сезона на празничните покупки

Потребителското доверие в САЩ е нараснало през ноември след доброто начало на сезона на празничните покупки
Потребителското доверие в САЩ е нараснало през ноември след доброто начало на сезона на празничните покупки
Снимка: AP/David Zabulowski
След три последователни месеца на спад американското потребителско доверие се е повишило през ноември, тъй като сезонът на празничните покупки започна с висока скорост, предаде Асошиейтед прес. Изследователският център "Конфърънс борд" (Conference

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:25 на 23.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация