site.btaВ Деветия национален литературен конкурс „Писма до себе си” са се включили 176 младежи с 200 авторски творби

В Деветия национален литературен конкурс „Писма до себе си” са се включили 176 младежи с 200 авторски творби
В Деветия национален литературен конкурс „Писма до себе си” са се включили 176 младежи с 200 авторски творби
Снимка: Община Стара Загора

При голям интерес премина деветото издание на Националния литературен конкурс „Писма до себе си” в Стара Загора. Това съобщиха на официалната страница на местната администрация. Оттам допълват, че в конкурса са участвали над 200 авторски творби на 176 участници от страната и чужбина.

Участие взеха ученици от общо 17 области, сред които София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Стара Загора, Велико Търново, Търговище, Силистра, Шумен, Монтана, Кърджали, Ямбол, Плевен, Перник, Пазарджик и Ловеч, а за първи път конкурсът има и международно участие – със свои авторски текстове се включиха деца от Българското средно училище „Д-р Петър Берон“ в Прага. Те бяха разделени в две възрастови групи- от 10 до 13 години и от 14 до 19 години.

„Учениците представиха авторски стихотворения, приказки, разкази, есета и писма. Творбите впечатлиха с разнообразие на теми, стил и личен почерк, като отразиха богатия вътрешен свят и чувствителност на младите автори“, разкри директорът на Център за подкрепа на личностното развитие – Стара Загора д-р Милен Алагенски.

Жури в състав Станислава Раянова – журналист в БНР – Стара Загора, Иван Желязков – старши учител по български език и литература, Пенчо Пенчев – поет, автор на стихосбирки и член на Дружеството на старозагорските писатели, оцени постъпилите творби и определи отличените участници съобразно критериите и регламента на конкурса.

Награждаването на победителите ще се състои на 30 април в Културен център за даровити деца „Проф. Петър Жеков“.

Припомняме, че за първи път литературният конкурс се проведе през 2017 година.

/ХК/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 21:44 на 24.04.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация