site.btaНикога не питам кандидатите за работа откъде са и какво са завършили, каза Максим Бехар на кариерен форум в София

Никога не питам кандидатите за работа откъде са и какво са завършили, каза Максим Бехар на кариерен форум в София
Никога не питам кандидатите за работа откъде са и какво са завършили, каза Максим Бехар на кариерен форум в София
Максим Бехар е водещ лектор на кариерното шоу в столицата. Снимка: Благой Кирилов/БТА

Никога не питам кандидатите за работа откъде са и какво са завършили, защото за мен това няма значение. Това каза пиар експертът Максим Бехар и основател на компанията "М3 комюникейшънс груп“ (M3 Communications Group) на семинар по време на кариерното събитие "Career Show 2023", което започна днес в зала "Арена София" (бивша "Армеец"). Ежегодно форумът събира най-желаните работодатели на България, за да ги срещне с млади и с опитни таланти. БТА е медиен партньор на събитието. 

"Винаги търся блясък в очите на кандидата за работа, защото този блясък показва желанието на човека срещу мен да се развива и ми подсказва, че той има вкус към иновативното“, убеден е Бехар. Той твърди, че от аматьор след шест месеца може да направи професионалист в рекламата. "Също така от добър хирург мога да направя перфектен медиен и пиар експерт“, категоричен е Максим Бехар. По негови думи медийният и рекламният бизнес са най-динамично развиващите се отрасли в момента благодарение на социалните медии, които преливат от информация. 

"Колкото по-голяма е дадена компания, толкова по-нагоре в структурата й изплуват деструктивните хора, които боравят само със сплетни. Но тези хора постигат краткосрочен успех, базиран на лошотия. Те може да са на върха 10-15 г., но рано или късно се провалят“, каза Ивайло Пенчев, съосновател и изпълнителен директор на компанията "Уолтопия". По негови думи злепоставянето на колегата е основен проблем във фирмената култура днес и начин за израстване в служебната структура. "Този тип хора се занимават само със злепоставяне на колегите си и съветът ми е никога да не се вслушвате в думите на тези хора, които говорят за останалите в тяхно отсъствие", категоричен е Пенчев. Той настоява, че всички фирми се сблъскват с подобен проблем и имат служители, които не са полезни и не носят "добавена стойност" за компанията, но разрушават служебната среда и култура. Бизнесът е маратонско занимание и няма място за интриганти, които създават деструктивна конкуренция, заяви Пенчев.

Събитието е придружено от богата семинарна програма, водена от признати експерти в различни области на обществения и бизнес живот, и успешни български предприемачи. То е безплатно за посетителите. 

Специални работилници и кариерни консултации ще помогнат на посетителите да се ориентират в кариерното развитие, да усъвършенстват уменията си и да подобрят финансовата си грамотност.

Очаква се до вечерта в събитието да се включат над 4000 професионалисти - активно търсещи нова и по-добра работа в различни сфери. Сред тях има експерти по телекомуникации, ИТ специалисти, маркетинг специалисти, експерти по електроинженерство и електроника, професионалисти в търговия и продажби, финансови експерти, проектни и продуктови мениджъри и др.

Компаниите "Синерджик" (Synergyc), "Уолтопия" (Walltopia), "Каргил" (Cargill), "СоларЕдж технолоджис" (SolarEdge Technologies), "Фикосота" (Ficosota), "Аксенчър" (Accenture), "Пощенска банка", "Електра еъруейс" (Electra Airways), "Геотехмин", "Стомана индъстри" (Stomana Industry), "Мелексис" (Melexis), "А1", "Кауфланд" (Kaufland), "Лидл" (Lidl), ДМ (dm) и други са гости на форума.

През тази година форумът се разраства и ще се състои на три места. След София той ще отвори врати на 10 октомври в Пловдив и на 27 октомври във Варна.

В момента на отделна сцена в залата се раздават награди в различни категории. За най-добър работодател за 2023 г. е обявена компанията "Бош енджиниъринг сентър - София" (Bosch Engineering Center Sofia). Второ и трето място заемат "Филип Морис България" и "Пощенска банка".

"Виваком" (Vivacom) e победител в категория "Любим работодател" - специална категория на наградите, в която победителите бяха определени от публичен вот. Сребърното отличие в тази категория е за "Лидл България", а бронзовото - за "Кока-Кола ХБК България" (Coca-Cola HBC Bulgaria).

"Мусала Софт" е победител в категория "Стратегия за управление на таланта". Златното отличие е за дългогодишните практики на компанията в изграждането на успешен мултикултурен екип.

 

/ВЙ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:26 на 04.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация