site.btaМасирана реклама на туризма и връщане на пазарите, които в последните години липсват, искат от бранша
IKON 19:34:01 07-02-2022
ES1930IK.018
Бургас - туризъм - среща
Масирана реклама на туризма и връщане на пазарите,
които в последните години липсват,
искат от бранша
Бургас, 7 февруари /Галя Тенева, БТА/
Масирана реклама на България като туристическа дестинация, връщане на пазарите, които в последните години липсват, фокусиране върху детско-юношеския туризъм. Това са част от исканията на туристическия бранш в Бургаска област, които бяха поставени по време на среща в Бургас с председателя на Комисията по туризъм в Народното събрание Илин Димитров и депутати от Бургаски регион.
Нерешените от години проблеми - лошата инфраструктура, липсата на кадри, мудното издаване на визи също бяха поставени от бранша за спешно разрешаване.
Кения издава такива визи за половин час. Щом държава от т.нар. Трети свят може да го постигне, не би трябвало да е проблем и за нас, каза Деница Колева, собственик на туроператорска фирма.
Бившият председател на Бургаската туристическа камара Иван Иванов, каза, че е нужен фокус и върху детско-юношеския туризъм, тъй като в Бургаска област идват деца от цяла Европа. В това отношение обаче трябва да се предвиди спешна преработка на старата наредба относно организацията на този вид туризъм, каза Иванов. Според него държавата закъснява и с преговорите с авиокомпаниите. Той посочи, че в пресата вече се е заговорило за въздушни коридори Лондон - Гърция и Лондон - Хърватия.
Председателят на Комисията по туризъм към Народното събрания Илин Димитров заяви, че към момента управляващите са успели да изпълнят почти всички законодателни инициативи от коалиционното си споразумение - удължаването на мярката 60/40, девет процента ДДС.
На първо четене през комисията мина и субсидията от 35 евро на седалка в авиотранспорта. Остана ни да оправим забележките по формирането на туристическия данък, добави Димитров.
/РИ/
/ЕС/
ES1930IK.018
Бургас - туризъм - среща
Масирана реклама на туризма и връщане на пазарите,
които в последните години липсват,
искат от бранша
Бургас, 7 февруари /Галя Тенева, БТА/
Масирана реклама на България като туристическа дестинация, връщане на пазарите, които в последните години липсват, фокусиране върху детско-юношеския туризъм. Това са част от исканията на туристическия бранш в Бургаска област, които бяха поставени по време на среща в Бургас с председателя на Комисията по туризъм в Народното събрание Илин Димитров и депутати от Бургаски регион.
Нерешените от години проблеми - лошата инфраструктура, липсата на кадри, мудното издаване на визи също бяха поставени от бранша за спешно разрешаване.
Кения издава такива визи за половин час. Щом държава от т.нар. Трети свят може да го постигне, не би трябвало да е проблем и за нас, каза Деница Колева, собственик на туроператорска фирма.
Бившият председател на Бургаската туристическа камара Иван Иванов, каза, че е нужен фокус и върху детско-юношеския туризъм, тъй като в Бургаска област идват деца от цяла Европа. В това отношение обаче трябва да се предвиди спешна преработка на старата наредба относно организацията на този вид туризъм, каза Иванов. Според него държавата закъснява и с преговорите с авиокомпаниите. Той посочи, че в пресата вече се е заговорило за въздушни коридори Лондон - Гърция и Лондон - Хърватия.
Председателят на Комисията по туризъм към Народното събрания Илин Димитров заяви, че към момента управляващите са успели да изпълнят почти всички законодателни инициативи от коалиционното си споразумение - удължаването на мярката 60/40, девет процента ДДС.
На първо четене през комисията мина и субсидията от 35 евро на седалка в авиотранспорта. Остана ни да оправим забележките по формирането на туристическия данък, добави Димитров.
/РИ/
/ЕС/
news.modal.header
news.modal.text