site.btaПриключи първият етап от конкурса на мобилния оператор А1 "Дигитално училище на България"
IF 13:46:31 02-12-2021
SS1343IF.001
мобилен оператор - училища - инициатива
Приключи първият етап от конкурса на мобилния оператор А1 "Дигитално училище на България"
София, 2 декември /Христо Воденов, БТА/
Приключи първият етап от конкурса на мобилния оператор А1 "Дигитално училище на България", съобщиха от компанията.
Инициативата цели да ускори процеса по дигитализация в училищната среда, като поощри най-иновативните практики в тази посока и вдъхнови и други учебни заведения да направят своите първи стъпки във въвеждането на новите технологии в час. По време на кандидатстването организаторите получиха над 120 проекта от различни малки и големи населени места в цялата страна.
Конкурсът се провежда в партньорство с фондация "Заедно в час" и с подкрепата на Министерството на образованието и науката и регионалните управления на образованието. Той бе посрещнат с голям интерес от страна на образователните институции, набирайки 124 предложения за дигитални проекти от близо 20 области в страната, пише в съобщението. Най-много кандидатури в конкурса са получени от училищата от големите градове (София и областните центрове) - 75. Дигитализацията се превръща в неотменна част от учебния процес на всяко училище според получените близо 49 кандидатури от по-малки населени места в страната, допълват от оператора.
Всички участници в конкурса са представили разнообразни иновативни проекти, които са пример за успешното внедряване на дигиталните технологии в българското образование и изборът ще е много труден, пише в съобщението. Част от проектите се фокусират върху дигитализирането на учебните предмети, като например уроците по "История и цивилизация", които използват приложение за виртуални разходки във времето.
Други кандидатури представят развитието на дигиталните умения на учениците чрез използването на онлайн образователни платформи като Wordpress, WordWall, LearningApps, Padlet, Google Forms и други. Наблюдава се също ръст в употребата на различни технологични устройства в училищата, които да улеснят и направят по-интересен процеса на обучение. Част от участниците са оборудвали своите помещения с мултимедийни сетове, смарт устройства, дигитални учебници или помагала, което е още едно от условията за дигитализация на училищата.
/СС/
SS1343IF.001
мобилен оператор - училища - инициатива
Приключи първият етап от конкурса на мобилния оператор А1 "Дигитално училище на България"
София, 2 декември /Христо Воденов, БТА/
Приключи първият етап от конкурса на мобилния оператор А1 "Дигитално училище на България", съобщиха от компанията.
Инициативата цели да ускори процеса по дигитализация в училищната среда, като поощри най-иновативните практики в тази посока и вдъхнови и други учебни заведения да направят своите първи стъпки във въвеждането на новите технологии в час. По време на кандидатстването организаторите получиха над 120 проекта от различни малки и големи населени места в цялата страна.
Конкурсът се провежда в партньорство с фондация "Заедно в час" и с подкрепата на Министерството на образованието и науката и регионалните управления на образованието. Той бе посрещнат с голям интерес от страна на образователните институции, набирайки 124 предложения за дигитални проекти от близо 20 области в страната, пише в съобщението. Най-много кандидатури в конкурса са получени от училищата от големите градове (София и областните центрове) - 75. Дигитализацията се превръща в неотменна част от учебния процес на всяко училище според получените близо 49 кандидатури от по-малки населени места в страната, допълват от оператора.
Всички участници в конкурса са представили разнообразни иновативни проекти, които са пример за успешното внедряване на дигиталните технологии в българското образование и изборът ще е много труден, пише в съобщението. Част от проектите се фокусират върху дигитализирането на учебните предмети, като например уроците по "История и цивилизация", които използват приложение за виртуални разходки във времето.
Други кандидатури представят развитието на дигиталните умения на учениците чрез използването на онлайн образователни платформи като Wordpress, WordWall, LearningApps, Padlet, Google Forms и други. Наблюдава се също ръст в употребата на различни технологични устройства в училищата, които да улеснят и направят по-интересен процеса на обучение. Част от участниците са оборудвали своите помещения с мултимедийни сетове, смарт устройства, дигитални учебници или помагала, което е още едно от условията за дигитализация на училищата.
/СС/
news.modal.header
news.modal.text