Столична община – Прессъобщение

site.btaСтолична община въвежда системата Holler в туризма

Столична община въвежда системата Holler в туризма
Столична община въвежда системата Holler в туризма

Дигиталната платформа Holler се въвежда чрез ОП „Туризъм“ и ще дава обратна връзка с туристите в София. Иновативната система позволява на гостите на Столицата да оценят престоя си, да споделят какво ги води  в София, да дадат мнение за различни културни обекти, ресторанти, събития, които са посетили.  Платформата за обратна връзка с туристите работи чрез QR – кодове, поставени в Туристическите информационни центрове и на всички бланки на отдел „Категоризация и контрол“ в ОП „Туризъм“. 

На туристическия бранш в София също се предоставя възможност да използва системата Holler и чрез обратна връзка да дава мнения, препоръки и предложения, за развиване на туристическия потенциал на града. 

Информацията от дигиталната платформа Holler ще помогне да се подобри съществуващият туристическия продукт в София, да се създаде нов, за да се превърне Столицата в още по-атрактивна и желана туристическа дестинация. 

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:15 на 19.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация