site.btaКампания „СТОП на рекламата“ започва в София с цел намаляване на хартиените брошури по пощата
![Кампания „СТОП на рекламата“ започва в София с цел намаляване на хартиените брошури по пощата](/upload/182509/277759372_130720706199270_2218475932622577519_n.jpg?l=1000)
![Кампания „СТОП на рекламата“ започва в София с цел намаляване на хартиените брошури по пощата](/upload/182509/277759372_130720706199270_2218475932622577519_n.jpg?l=1000&original=920441d0e668a7e938a6d1e2adc85880cf7cb20d)
По случай седмицата на гората у нас се поставя началото на кампанията „СТОП на рекламата“, която цели да ограничи получаването на нежелани хартиени брошури в пощенските кутии на домакинствата. Това съобщи за БТА Георги Табаков от Български икономически форум, който е информационен координатор на инициативата.
/ГИ/
news.modal.header
news.modal.text