Според изследователски проект на Института по философия и социология при БАН

site.btaТелевизията влияе най-силно върху формирането на електоралните нагласи

Телевизията влияе най-силно върху формирането на електоралните нагласи
Телевизията влияе най-силно върху формирането на електоралните нагласи
Илюстрации: ИФС-БАН
Методически експеримент разкрива факторите, обуславящи възникването и развитието на електорални нагласи. Той е разработен като част от научно изследователски проект, изпълнен през периода 2020-2022 г. от Центърът за емпирични социални изследвания от

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/АКМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 04:04 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация