site.btaЕкип на катедрата "Медии и обществени комуникации" в УНСС представи свое проучване за медийната грамотност и учителите
![Екип на катедрата "Медии и обществени комуникации" в УНСС представи свое проучване за медийната грамотност и учителите](/upload/402988/68b3f_%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D0%B0+%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82+1.jpg?l=1000)
![Екип на катедрата "Медии и обществени комуникации" в УНСС представи свое проучване за медийната грамотност и учителите](/upload/402988/68b3f_%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D0%B0+%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82+1.jpg?l=1000&original=a21800e64eb3fa1d696a7f406d7b1734a7425f75)
Екип на катедрата "Медии и обществени комуникации" в Университета за национално и световно стопанство (УНСС) представи свое проучване за учителските нагласи и практики по отношение на изучаването на медийна грамотност в средните училища. Резултатите бяха съобщени в рамките на събитието "Интегрален подход за развитие на медийната грамотност на учениците", организирано от Коалицията за медийна грамотност, съобщи пресцентърът на УНСС. Проучването е част от проект с ръководител доц. д-р Светла Цанкова на тема "Интегриране на обучителни практики по медийна грамотност в средните и висшите училища в България". Медийната грамотност е една от ключовите компетентности и умения за живот и работа през 21-и век. Медийната грамотност и медийното образование са част от решението на най-новите социални и технологични проблеми, пред които е изправено човечеството.
/АКМ/
news.modal.header
news.modal.text