site.btaШестнайсет процента от подадените жалби и възражения до омбудсмана на "ЧЕЗ България" са основателни
BOBSTH 15:40:02 23-02-2017
RM1537BO.028
Перник - ЧЕЗ - омбудсман
Шестнайсет процента от подадените жалби и възражения до омбудсмана на "ЧЕЗ България" са основателни
Перник, 23 февруари /Елка Робева, БТА/
Шестнайсет процента от подадените жалби и възражения до омбудсмана на "ЧЕЗ България" Радослав Димитров през 2016 г. са основателни. Това съобщи пред журналисти в Перник Радослав Димитров. По думите му хората се оплаквали най-често от кражби на ток.
Няколко десетки битови абонати на ЧЕЗ са преминали към доставка на електричество от търговци на свободния пазар, каза още Димитров. Според него те са изключения и обикновено са съседи на търговец на ток, който доставя електричество за дома си.
Димитров заяви, че електропреносната мрежа в Перник въпреки възрастта й не е в критично състояние. Доказателство затова бил стрес тестът по време на големите зимни студове, когато "Топлофикация" почти спря топлоподаването. Хората се отопляваха с електрическа енергия и мрежата издържа, подчерта Димитров.
Той посочи, че тази година ЧЕЗ залага изключително сериозна инвестиционна програма в размер на около 130 млн. лв. - най-голямата от присъствието на компанията в България досега.
Енергийният омбудсман на "ЧЕЗ България" Радослав Димитров преведе днес изнесена приемна в Перник.
/РУМ/
news.modal.header
news.modal.text