Магистри по «Политически науки» от СУ «Св. Климент Охридски» ще представят резултати от анализи на работата на медиите при отразяване на политическите процеси в България.
Ще бъдат представени анализи по темите:
- „Изграждане на мита за Спасителя” /контент анализ на политическите имиджи на Сакскобургготски и Борисов/, Благовест Младенов;
- „Информираният избор – химера или демократична ценност” /анализ на интервюта с журналисти, политици и експерти/, Даниел Неделчев;
- „Ролята на политическата реклама в „Президентски избори 2011” /контент анализ на клиповете на първите 4 кандидати според получените резултати от вота/, Зорница Бенева;
- „Образът на врага /контент анализ на кампанията срещу Местан/, Александър Карагеоргиев;
- „Ромската тема – употреби в предизборната кампания за „Местни избори 2015”, Калинка Василева;
- „Културните политики в България 2010-2015”, Десислава Петрова
В дискусията ще участва и доц. Татяна Буруджиева - научен ръководител на магистърските тези, ръководител на магистърска програма по «Политически мениджмънт», катедра «Политология», СУ.
Представянето на завършили магистри е част от честванията на 30- годишнината на специалност «Политология» в СУ.