Магистри по «Политически науки» от СУ «Св. Климент Охридски» ще представят резултати от анализи на работата на медиите при отразяване на политическите процеси в България.

Ще бъдат представени анализи по темите: - „Изграждане на мита за Спасителя” /контент анализ на политическите имиджи на Сакскобургготски и Борисов/, Благовест Младенов; - „Информираният избор – химера или демократична ценност” /анализ на интервюта с журналисти, политици и експерти/, Даниел Неделчев; - „Ролята на политическата реклама в „Президентски избори 2011” /контент анализ на клиповете на първите 4 кандидати според получените резултати от вота/, Зорница Бенева; - „Образът на врага /контент анализ на кампанията срещу Местан/, Александър Карагеоргиев; - „Ромската тема – употреби в предизборната кампания за „Местни избори 2015”, Калинка Василева; - „Културните политики в България 2010-2015”, Десислава Петрова В дискусията ще участва и доц. Татяна Буруджиева - научен ръководител на магистърските тези, ръководител на магистърска програма по «Политически мениджмънт», катедра «Политология», СУ. Представянето на завършили магистри е част от честванията на 30- годишнината на специалност «Политология» в СУ.

Към 14:24 на 24.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация