site.btaТреньорът на Джак Дрейпър за класирането на британеца в топ 4 на Откритото първенство на САЩ: "Чувства се по-комфортно на тази сцена"

Треньорът на Джак Дрейпър за класирането на британеца в топ 4 на Откритото първенство на САЩ: "Чувства се по-комфортно на тази сцена"
Треньорът на Джак Дрейпър за класирането на британеца в топ 4 на Откритото първенство на САЩ: "Чувства се по-комфортно на тази сцена"
снимка: AP Photo/Pamela Smith

Треньорът на Джак Дрейпър Джеймс Тротман се наслажди на "сюрреалистичния" ход на британеца до полуфиналите на Откритото първенство на САЩ, след като 22-годишният тенисист предложи допълнителна надежда на британските фенове, че може да бъде истински наследник на Анди Мъри.

"Беше доста сюрреалистично, ако трябва да бъда честен с вас. Все още съм го осъзнал напълно", каза Тротман и добави:

"Да се ​​събере отново и да се концентрира върху това, което трябваше да направи, за да спечели този мач, беше невероятно усилие."

Джак Дрейпър заемаше 123-о място, когато достигна до четвъртия кръг в Ню Йорк през миналата година, преодолявайки слабите си шансове след затруднен от контузии сезон, а по-късно отпадна след загуба от Андрей Рубльов. Този път той се превърна във водещ претендент за наследник на Мъри, месец след като бившият номер 1 в света изигра последния си мач на Олимпиадата.

Дрейпър играе със самочувствието на ветеран при десетото си участие в основната схема на турнирите от Големия шлем и все още не е загубил сет.

"Той израства през цялото време. Сигурен е в играта си. Разбира, че не може да излезе и да изразходва цялата си енергия и всичките си емоции рано", обясни Джеймс Тротман.

"Мисля, че това е просто знак, че той се чувства по-комфортно на тази сцена и да играе с най-добрите тенисисти в света", каза още треньорът на британския тенисист.

/КМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 13:13 на 05.09.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация