site.btaВ новия програмен период ще има програма за научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация, каза Николай Денков

Технически университет - Национален център по мехатроника и чисти технологии. Снимка: БТА, Минко Чернев
В новия програмен период ще има нова програма за научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация, в която основните средства ще са за развитие на кадрите. 75 процента от средствата, в частта за наука, ще са за подкрепа на учените, основно с акцент върху младите учени и за връзката с икономиката, иновациите и дигитализацията на научната и изследователската дейност. Това каза пред журналисти министърът на образованието и науката акад. Николай Денков след церемонията за откриването на Националния център по мехатроника и чисти технологии към Техническия университет в София. По този начин правим плавен преход за новия програмен период, през който акцентът ще е върху учените и младите изследователи, отбеляза образователният министър.

За да прочетете цялата статия