site.btaУниверситетът за национално и световно стопанство и Kaufland България откриха втората Бизнес академия за студенти
Университетът за национално и световно стопанство (УНСС) и Kaufland България откриха втората Бизнес академия за студенти “Kaufland – УНСС“, съобщават от пресцентъра на висшето училище. На откриването присъстваха Диана Костова - ръководител обучение, развитие и мотивиране на Kaufland България; Анна Панчева - ръководител подбор, работодателска марка и мотивиране; Иван Чернев - изп. директор на Kaufland България; проф. д-р Димитър Димитров, ректор на УНСС; проф. д-р Цветана Стоянова - зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество, и студентски политики на УНСС; Атанас Димитров - директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата (МЦРК).
“В лицето на Kaufland ние открихме стабилен партньор, който отговорно подпомага учебния процес. Доказателство за това е второто издание на нашия общ проект “Бизнес академия Kaufland – УНСС‘‘. Много сме доволни от това сътрудничество, то е пример за колаборация между образованието и бизнеса, която дава добавената стойност за студентите на УНСС. Чрез участието си в нея те имат възможност да се докоснат до реална бизнес среда, да провеждат стажове в компанията и дори да намерят своето първо работно място“, каза ректорът проф. д-р Димитър Димитров.
Изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев благодари на проф. Димитър Димитров за сътрудничеството. ‘‘Опитахме с други университети, но не се получи. Само УНСС реагира бързо, гъвкаво и заедно реализирахме тези идеи. Благодарение на ректора УНСС развива изключително успешни проекти с бизнеса и се превръща в Университета, който дава най-добрите кадри на пазара на труда“, отбеляза Иван Чернев. По думите му Бизнес академията предоставя нови знания на студентите и ги вдъхновява да бъдат част от един от най-динамично развиващите се бизнес сектори в България. ‘‘От предишната академия девет човека вече са част от нашия екип. Надявам се и вас да видя като бъдещи служители на Kaufland“, каза изпълнителният директор на новозаписалите се студенти.
Бизнес академията ''Kaufland – УНСС'' ще продължи пет месеца. Програмата се фокусира върху изграждането на практически умения, съобразени с актуалните тенденции и предизвикателства на ритейл пазара. Тя ще включва 15 лекции, разделени в шест тематични модула, които обхващат всички ключови аспекти на бизнес средата у нас. Студентите ще получат комплексни знания от водещи експерти в ритейл бизнеса – от планирането и програмирането във висококонкурентна среда, през реализирането на поръчките на пазара и изграждането на бранд идентичност, до поддържането и развитието на многочислен екип, уточняват от пресцентъра на УНСС.
За най-амбициозните, Академията предлага и допълнителни курсове за изграждане на т.нар. “меки умения“. Едно от предимствата на Бизнес академията е възможността за разработване на реални бизнес решения по действителни бизнес казуси. Програмата предвижда и стаж в компанията с продължителност от два месеца, който е съобразен със заетостта и потребностите на участниците.
Всички студенти, които са посетили поне 80% от задължителните 15 лекции, участвали са в бизнес казусите, и са провели успешно стажа си, ще получат стипендия в размер на 2500 лв., както и удостоверение за преддипломен стаж. За най-активните сред тях, от Kaufland са подготвили и още една награда в размер на 1000 лв. Допълнителният бонус ще бъде получен от 10 студенти въз основа на предварително заложени критерии, добавят от висшето училище. /ЙЛ
/ХТ/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text