site.btaУНСС и Kaufland откриха втората Бизнес академия за студенти
Стартира втората Бизнес академия Kaufland – УНСС. „В лицето на Kaufland ние открихме стабилен партньор, който отговорно подпомага учебния процес. Доказателство за това е второто издание на нашия общ проект Бизнес академия Kaufland – УНСС. Много сме доволни от това сътрудничество, той е пример за колаборация между образованието и бизнеса, която дава добавената стойност за студентите на УНСС. Чрез участието си в нея те имат възможност да се докоснат до реална бизнес среда, да провеждат стажове в компанията и дори да намерят своето първо работно място“, каза ректорът проф. д-р Димитър Димитров.
Изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев благодари на проф. Димитър Димитров за сътрудничеството. „Опитахме с други университети, но не се получи, само УНСС реагира бързо, гъвкаво и заедно реализирахме тези идеи. Благодарение на ректора УНСС развива изключително успешни проекти с бизнеса и се превръща в Университета, който дава най-добрите кадри на пазара на труда“, каза господин Чернев и допълни, че Бизнес академията освен че предоставя нови знания на студентите ги вдъхновява да пожелаят да бъдат част от един от най-динамично развиващите се бизнес сектори в България. „От предишната академия 9 души вече са част от нашия екип. Надявам се и вас да видя като бъдещи служители на Kaufland“, обърна се към новозаписалите се студенти във втората академия господин Чернев.
Бизнес академията Kaufland – УНСС ще продължи пет месеца. Програмата се фокусира върху изграждането на практически умения, съобразени с актуалните тенденции и предизвикателства на ритейл пазара. Тя ще включва 15 лекции, разделени в 6 тематични модула, които обхващат всички ключови аспекти на бизнес средата у нас. Студентите ще получат комплексни знания от водещи експерти в ритейл бизнеса – от планирането и програмирането във висококонкурентна среда, през реализирането на поръчките на пазара и изграждането на бранд идентичност, до поддържането и развитието на многочислен екип. За най-амбициозните, Академията предлага и допълнителни курсове за изграждане на т.нар. „меки умения“. Едно от предимствата на Бизнес академията е възможността за разработване на реални бизнес решения по действителни бизнес казуси. Програмата предвижда и стаж в компанията с продължителност от два месеца, който е съобразен със заетостта и потребностите на участниците.
Всички студенти, които са посетили поне 80% от задължителните 15 лекции, участвали са в бизнес казусите и са провели успешно стажа си, ще получат стипендия в размер на 2500 лв., както и удостоверение за преддипломен стаж. Специално за най-активните сред тях, от Kaufland са подготвили и още една награда в размер на 1000 лв. Допълнителният бонус ще бъде получен от 10 студенти на база на предварително заложени критерии.
Г-жа Диана Костова - ръководител обучение, развитие и мотивиране на Kaufland България, г-жа Анна Панчева - ръководител подбор, работодателска марка и мотивиране, г-н Иван Чернев - изп. директор на Kaufland България, проф. д-р Димитър Димитров, ректор на УНСС, проф. ч-р Цветана Стоянова зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики на УНСС, Атанас Димитров, директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата (МЦРК)
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text