site.btaМодната къща "Фенди" отбеляза 100-годишнината си с голямо ревю в Милано

Модната къща "Фенди" отбеляза 100-годишнината си с голямо ревю в Милано
Модната къща "Фенди" отбеляза 100-годишнината си с голямо ревю в Милано
Снимка: AP /Luca Bruno

"Фенди" отбеляза 100-годишнината си с голямо ревю в сряда, което подчерта корените на римската модна къща като производител на луксозни кожени палта, превърнали се в крайъгълен камък на италианската модна индустрия под творческото ръководство на покойния Карл Лагерфелд и Силвия Фенди, предаде Асошиейтед прес.

Пето поколение представители на фамилията Фенди - 7-годишните близнаци Дардо и Тарцио Делетрес Фенди - отвориха големите дървени врати на новия пищен и разширен шоурум на модната къща. Те поставиха началото на юбилейното шоу, създадено от тяхната баба Вентурини Фенди.

Близнаците бяха облечени с реплика на костюм за конна езда, първоначално проектиран от Лагерфелд, който се присъединява към "Фенди" през 1965 г.

В ревюто се включиха и стари приятели на модната къща, сред които супермоделът Ева Херцигова в рокля със средна дължина, с плисета и панделка на деколтето. Опашка от известни личности се оформи зад кулисите на шоуто с желаещи да поздравят Вентурини Фенди.

Сара Джесика Паркър, Мат Бомър, Хайли Стайнфелд, Ашли Парк и Филипин Льороа-Болю бяха част от дългия списък на телевизионни, филмови и музикални звезди в Милано, отбелязва Асошиейтед прес. 

Колекцията на "Фенди" за есен-зима 2025-26 г. включваше модели, показващи голямото наследство на марката с акцент кожите и кожените изделия, с които е известна модната къща, отбелязва Асошиейтед прес. 

Първият модел представи палто, изработено от овча кожа, но наподобяващо луксозните норка или собол. "Фенди" залага на разкроени палта със заоблени ръкави или големи яки. С къдрав подгъв пък завършваха роклите. Дантелени пластове, наподобяващи прозрачни вечерни рокли, надничаха от костюмите. 

Към емблематичните за марката чанти Peekaboo и Baguette се присъедини моделът Spy, който се завръща с усукана дръжка. Големи плюшени кукли, висящи от чантите, придадоха хумористичен привкус.

След края на ревюто шоурума на "Фенди" се превърна в място за парти, където гостите похапваха храни с пръсти и порции паста с идеална температура. Певецът Шон Пол и китайската попзвезда Юци, която е посланик на марката "Фенди", изправиха публиката на крака, отбелязва Асошиейтед прес. 

В рамките на Седмицата на модата в Милано новата си колекция представи и "Джил Сандър". Тя се отличаваше с блестящи повърхности, които се открояваха на фона на затъмнения подиум - ефект, който според творческите директори Люси и Лука Майер "превръща мрака... в светлина", отбелязва Асошиейтед прес. 

Часове след шоуто собственикът на марката - компанията OTB Group, обяви, че то ще бъде последното за творческия съпружески тандем след осем години, през които марката изгради своето минималистично наследство. В съобщението се казва, че раздялата е по взаимно съгласие. 

В това, което се оказа тяхната последна дума в "Джил Сандър", дизайнерите придадоха остри детайли на моделите. Рокли и връхни дрехи с дълги ресни с пайети преобладаваха в колекцията. Дизайнерите залагат и на пънк детайли: полуколани, препасани през дрехите, огърлици, подобни на безопасни иглички,  големи бижута, висящи от колани, и обувки с шипове. Цветовата палитра беше предимно черна, бяла и сива, но имаше също червено и дори розово. 

/ХК/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 13:56 на 27.02.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация