site.btaДоклади за изследване на моделите на взаимодействие между администрация, образование и бизнес у нас ще бъдат представени на пресконференция

Доклади за изследване на моделите на взаимодействие между администрация, образование и бизнес у нас ще бъдат представени на пресконференция
Доклади за изследване на моделите на взаимодействие между администрация, образование и бизнес у нас ще бъдат представени на пресконференция
Доклади за изследването моделите на взаимодействие между администрация, образование и бизнес у нас ще бъдат представени на пресконференция, организирана от сдружение ''Асоциация на младите учени''. Снимка: Фейсбук

Сдружението "Асоциация на младите учени" организира пресконференция, на която ще бъдат представени доклади, съдържащи изследване на взаимодействието между администрация, образование, бизнес и граждански сектор в България. Проектът се изпълнява в партньорство с Министерството на образованието и науката (МОН), съобщават организаторите от сдружението "Асоциация на младите учени".

Събитието ще се състои на 19 декември от 11:00 ч. в сградата на Столичната библиотека - филиал Сердика (пространството София Лаб, ул. "Сердика" 1, ет. 3). Модератор на събитието ще бъде журналистът Тодор Беленски, а концептуалната рамка на проекта ще представи председателят на сдружението "Асоциация на младите учени"- Вадим Рошманов. На пресконференцията е поканен да присъства и министърът на образованието и науката, проф. Галин Цоков, както и д-р Милена Дамянова, директор на дирекцията “Наука” към МОН, допълват от сдружението.

Докладите ще бъдат представени от научния колектив на сдружението "Асоциация на младите учени". Поради важността на темата, много ключово е обединяването на силите и сътрудничеството между държавните институции, индустрията, академичния и неправителствен сектор, пишат организаторите. В рамките на събитието е предвидено присъстващите журналисти да могат да зададат свои уточняващи въпроси по докладите. 

 

/ХТ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 01:32 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация