site.bta"Кауфланд България" получи две златни отличия в конкурса на БАПРА за 2025 година


Комуникационните екипи на "Кауфланд България" и "Ви+О Комюникейшън" (V+O Communication) получиха две златни отличия на наградите на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) - "BAPRA Bright Awards 2025", съобщават от търговската верига.
Кампаниите "Откриване на възстановените Централни хали" и "Kaufland стъпи на Антарктида" бяха оценени с най-много точки от над 40-членното международно жури в две от категориите на конкурса.
"Златната награда за комуникацията на Централни хали е признание за усилията ни да подходим с откритост, диалог и уважение към културното наследство и обществената чувствителност. Обновяването на Халите не беше просто проект - то е кауза и до днес", каза Кремена Георгиева, мениджър "Корпоративни комуникации и социална отговорност" в "Кауфланд България".
За втора поредна година търговската верига получи златото за кампанията си "Kaufland на Антарктида", която е реализирана в рамките на стратегическото партньорство с Българския антарктически институт и със съдействието на "Ви+О Комюникейшън".
Освен златните отличия екипите получиха и бронз за съвместната си инициатива и с фармацевтичния гигант "Боарон" (Boiron) - "Земята не пие лекарства". Нейната цел беше да повиши осведомеността за значението на правилното изхвърляне на лекарства като фактор, допринасящ за намаляване на антибиотичната резистентност, се посочва в съобщението.
/ЕС/
news.modal.header
news.modal.text