site.bta"ПепсиКо" купува марката пребиотична сода "Попи" за близо 2 милиарда долара

"ПепсиКо" купува марката пребиотична сода "Попи" за близо 2 милиарда долара
"ПепсиКо" купува марката пребиотична сода "Попи" за близо 2 милиарда долара
Снимка: AP/John Minchillo

Корпорацията "ПепсиКо" (PepsiCo) обяви днес, че ще придобие компанията, която произвежда марката пребиотична сода "Попи" (Poppi). Чрез тази сделка, която се оценява на 1,95 млрд. долара, "ПепсиКо" разширява своето присъствие в категорията от продукти, определяни като "по-здравословни газирани напитки", предаде Ройтерс.

Придобиването на "Попи" идва на фона на усилията на "ПепсиКо" да се справи със спада на търсенето на традиционни напитки и снаксове, посочва Ройтерс.

След като новината за сделката беше обявена, акциите на гиганта в сферата на производството на безалкохолни напитки и пакетирани храни поскъпнаха с над 1,6 на сто. 

Младите американци се ориентират все повече към консумацията на по-здравословни напитки. Това става в рамките на придобиващия все по-голяма популярност модел на живот, който включва здравословен хранителен режим и повече спортни занимания.

 Конкурентът на "ПепсиКо" - "Кока-Кола" (Coca – Cola), също е в крак с новия пазарен тренд. Компанията разширява своята серия от безалкохолни напитки "Симпли" (Simply), представяйки на пазара пребиотичната сода "Симпли Поп" (Simply Pop), отбелязва Ройтерс.

/ПИП/

news.modal.header

news.modal.text

Към 05:47 на 18.03.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация