site.btaОколо 80% от покупките, които хората правят, са на емоционална основа, обяви експертът Мария Димитрова

Около 80% от покупките, които хората правят, са на емоционална основа, обяви експертът Мария Димитрова
Около 80% от покупките, които хората правят, са на емоционална основа, обяви експертът Мария Димитрова
БТА, Мария Димитрова, мениджър "Бизнес развитие" в „Seomax“. Снимка: Кореспондент на БТА във Враца Мая Ценова

Около 80 % от покупките, които хората правят, са на емоционална основа, обясни пред журналисти във Враца Мария Димитрова, мениджър Бизнес развитие в „Seomax“. Експертът бе лектор във форума "Digital4Vratsa - Дигитални възможности за бизнеса", в панела „Психология на онлайн пазаруването“.

По думите на Димитрова и онлайн пазаруването повишава допамина и адреналина у купувачите. Затова тя съветва фирмите, за да бъдат успешни, да не влагат пари само за „Pay Per Click“ реклама, при която се плаща на клик и след като продуктът е купен вече се забравя за купувача. „Като онлайн търговец трябва да покажеш повече съдържание, което да събуди емоцията на купувача. Хората не купуват продукти, те си купуват емоции. Затова брандът трябва емоционално да се свърже с клиентите си, за да могат те да искат да си купят от него, независимо какво продава. Да покажат чрез съдържание своята човешка страна. Да видим, че зад тази фирма има истински хора, които ни разбират, имат същите проблеми като нас, и ни дават решението как да сме по-добре“, обясни Мария Димитрова.

Според Димитрова онлайн пазаруването продължава да се развива, като тенденцията по света е процентът на хората, които пазаруват на място вместо онлайн, да става все по-малък. По думите на експерта пазаруването онлайн има много предимства пред пазаруването на място. Едно от тях е, че обикалянето на физически магазини, сравняването на модели, цени и отстъпки отнема много време, а хората не искат да го губят.  

„А онлайн вече е много гъвкаво - можеш да го поръчаш, да пристигне на другия ден, да го премериш вкъщи спокойно, можеш да го върнеш бързо, ако не ти харесва, куриерът идва до вратата. Има гъвкави политики от гледна точка на връщане на пари, на продукти“, обясни Димитрова. В тази връзка тя коментира, че очаква скоро и в България да бъде внедрен софтуер, които позволява клиентът да бъде сниман, измерен и с помощта на виртуална реалност да види как ще изглежда във всеки избран от него модел, което още повече ще улесни онлайн пазаруването.

/МК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:53 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация