site.bta"Керинг" със спад от 11 на сто на продажбите за второто тримесечие и прогноза за слабо второ полугодие
!["Керинг" със спад от 11 на сто на продажбите за второто тримесечие и прогноза за слабо второ полугодие](/upload/1893677/b12b8bcf339a47298ec63ed16c56f0e7--0--77952303576241ffb975076860f0e40b.jpg?l=1000)
!["Керинг" със спад от 11 на сто на продажбите за второто тримесечие и прогноза за слабо второ полугодие](/upload/1893677/b12b8bcf339a47298ec63ed16c56f0e7--0--77952303576241ffb975076860f0e40b.jpg?l=1000&original=)
"Керинг" (Kering) обяви по-голям от очакваното спад на продажбите през второто тримесечие и прогнозира слабо второ полугодие, предаде Ройтерс. Френската компания за луксозни стоки се опитва да съживи ключовата си марка "Гучи" (Gucci) и се опасява все повече от по-продължителна тенденция на спад на разходите за луксозни стоки.
Продажбите на френската компания за луксозни стоки, която притежава марките "Гучи", "Бушрон" (Boucheron) и "Баленсиага" (Balenciaga), са се свили с до 4,5 милиарда евро, което е понижение с 11 на сто на органична основа, без да се отчита влиянието на валутните курсове и придобиванията.
Данните са под очакванията на анализаторите за спад от 9 на сто, според експерти на "Визибъл Алфа" (Visible Alpha).
Компанията съобщи още, че оперативната печалба може да намалее с около 30 на сто след понижение от 42 на сто през първата половина на годината.
/СС/
news.modal.header
news.modal.text