site.btaВиненият туризъм е част от стратегията ни за утвърждаване на България като устойчива дестинация и разпознаваем бранд, каза зам.-министър Мариела Модева

Виненият туризъм е част от стратегията ни за утвърждаване на България като устойчива дестинация и разпознаваем бранд, каза зам.-министър Мариела Модева
Виненият туризъм е част от стратегията ни за утвърждаване на България като устойчива дестинация и разпознаваем бранд, каза зам.-министър Мариела Модева
Снимка: БТА
За Министерството на туризма е важен приоритет утвърждаването и развиването на специализираните видове туризъм, като културният и неговите подвидове, сред които на първо място е виненият. Тези цели са заложени в нашата стратегия за реклама на

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 22:19 на 21.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация