site.btaКлиентите на "Уникредит Булбанк" все по-често използват дигитални канали за банкови услуги

Клиентите на "Уникредит Булбанк" все по-често използват дигитални канали за банкови услуги
Клиентите на "Уникредит Булбанк" все по-често използват дигитални канали за банкови услуги
.
Клиентите на "УниКредит Кънсюмър Файненсинг" все по-често избират дигиталните канали в отговор на по-широкото портфолио от дигитални услуги, инвестициите в подобряване на ИТ инфраструктурата, роботизация и автоматизация на процесите, съобщава

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 14:57 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация