site.btaТърговската верига "Лидл" се включва в световна вегетарианска кампания
IF 14:27:31 10-01-2022
ZM1423IF.015
търговска верига - вегетариански храни - кампания
Търговската верига "Лидл"
се включва в световна
вегетарианска кампания
София, 10 януари /Христо Воденов, БТА/
Търговската верига "Лидл" (Lidl) се включва в световната вегетарианска кампания "Веганюари" (Veganuary - от Vegan и January/януари - бел. ред.), съобщиха от компанията.
Веригата участва с лимитирани и разнообразни веган продукти, сред които сладолед и готови ястия, както и с рецепти и съвети за хранене с алтернативи на растителна основа.
Със своите климатично неутрални веган продукти "Лидл" се класира на първо място в две ключови категории на "Интернешънъл Ви-лейбъл ауордс" (International V-Label Awards): "Устойчивост" - присъждана от 15-членно експертно жури с представители от медии и неправителствения сектор, и "Специалната награда на публиката" след проведено гласуване от 40 000 потребители.
"Ви-лейбъл" (V-Label) е организация, която от 1996 г. сертифицира вегетариански и веган продукти и присъжда първите по рода си награди за качество, иновативност и положително въздействие "Интернешънъл Ви-лейбъл".
/ЦМ/
news.modal.header
news.modal.text