site.btaПродажбите на "Фолксваген" с 14 процента спад в Китай
IF 09:24:32 11-01-2022
ES0921IF.004
Китай - автомобили - продажби - Фолксваген
Продажбите на "Фолксваген" с 14 процента спад в Китай
Пекин, 11 януари /БТА/
Продажбите на група "Фолксваген" (Volkswagen Group) на китайския пазар са се понижили с 14 процента през миналата година, съобщи пред медии ръководителят на компанията за Китай Щефан Воленщайн, цитиран от ДПА.
Той посочи като причини за тенденцията проблемите с доставките и недостига на полупроводници, определяйки изминалата година като "доста трудна".
Спадът в продажбите в засегнал най-вече масовите марки "Фолксваген" и "Шкода" (Skoda), допълни Воленщайн.
При луксозната марка "Ауди" (Audi) понижението е по-слабо - с 3,6 процента. "Порше" (Porsche) е успяла да продаде с 8 процента повече коли, а "Бентли" (Bentley) отчита скок от 43 процента.
Като цяло пазарът е нараснал с 4 процента, отбелязва мениджърът.
Пазарният дял на група "Фолксваген" в Китай се е понижил до 11 процента, след като дълго време се задържаше между 14 и 15 процента.
Компанията обаче има амбициозни планове за текущата година и се надява на растеж от 15 процента при очакван ръст от 4 процента на пазара като цяло.
/ЕС/
ES0921IF.004
Китай - автомобили - продажби - Фолксваген
Продажбите на "Фолксваген" с 14 процента спад в Китай
Пекин, 11 януари /БТА/
Продажбите на група "Фолксваген" (Volkswagen Group) на китайския пазар са се понижили с 14 процента през миналата година, съобщи пред медии ръководителят на компанията за Китай Щефан Воленщайн, цитиран от ДПА.
Той посочи като причини за тенденцията проблемите с доставките и недостига на полупроводници, определяйки изминалата година като "доста трудна".
Спадът в продажбите в засегнал най-вече масовите марки "Фолксваген" и "Шкода" (Skoda), допълни Воленщайн.
При луксозната марка "Ауди" (Audi) понижението е по-слабо - с 3,6 процента. "Порше" (Porsche) е успяла да продаде с 8 процента повече коли, а "Бентли" (Bentley) отчита скок от 43 процента.
Като цяло пазарът е нараснал с 4 процента, отбелязва мениджърът.
Пазарният дял на група "Фолксваген" в Китай се е понижил до 11 процента, след като дълго време се задържаше между 14 и 15 процента.
Компанията обаче има амбициозни планове за текущата година и се надява на растеж от 15 процента при очакван ръст от 4 процента на пазара като цяло.
/ЕС/
news.modal.header
news.modal.text