site.btaМинистър Проданов смята, че има нужда от промяна на цялостното възприятие за България от туристите
IF 10:11:31 11-01-2022
ZM1007IF.001
Христо Проданов - мениджъри в туризма, НБТ - среща
Министър Проданов смята, че има нужда от промяна
на цялостното възприятие за България
от туристите
София, 11 януари /Екатерина Тотева, БТА/
Министърът на туризма Христо Проданов се срещна с Организацията на експертите мениджъри в туризма, с Франк Кванте - главен изпълнителен директор на Фрапорт България, и Мартин Захариев - зам.-председател на Националния борд по туризъм, съобщиха от министерството на интернет страницата си.
На срещата са били обсъдени проблемите на бранша, свързани с кадрите в сектора, несигурността, инфраструктурата и рекламата. Дискутирани са даденостите на България и по какъв начин може да се използват, за да се привлекат повече туристи и как да се подобри качеството на предлаганите услуги.
Христо Проданов е заявил, че е съгласен с представителите на бранша и според него е нужно да се промени цялостното възприятие за България от страна на туристите. Нужно е създаване на ново лого, слоган, както и цялостна нова маркетингова и рекламна стратегия. Необходимо е не само да се повиши бюджетът за реклама и маркетинг на министерството, но и да се променят както маркетинговите, така и рекламните стратегии и канали за реализация, за да се постигне максимален ефект. Дигиталната реклама към момента е оставала на заден план, редно е това също да се промени, смята министърът.
Проданов е заявил, че за него е много важно секторът да бъде обединен и е добавил, че в бъдеще маркетинговите и рекламни стратегии трябва да бъдат консултирани с бранша, за да може да се подобри максимално крайният резултат от кампаниите. Идеята е не само Министерството на туризма, а представители на всички видове туризъм в България да се включат. "По този начин като резултат ще имаме по-качествено таргетни групи от потенциални клиенти и ще има възможност да им се предостави информацията, която желаят да получат по най-подходящия начин", е посочил той. Редно е в министерството да има експерти, които да отговарят за сегментирането в туризма, е подчертал още министърът.
Предстоят още срещи с туристическия бранш. В най-кратък срок ще се сформират работните групи, за да се започне възможно най-скоро работа по проблемите на бизнеса, съобщават от министерството.
/ЦМ/
news.modal.header
news.modal.text