site.btaДигитална туристическа карта ще представя Чепеларе като туристическа дестинация

Дигитална туристическа карта ще представя Чепеларе като туристическа дестинация
Дигитална туристическа карта ще представя Чепеларе като туристическа дестинация

Дигитална карта ще представя община Чепеларе като дестинация с многообразие от туристически обекти, продукти и забележителности, съобщи за БТА Съби Маданков, председател на Сдружението на хотелиери, ресторантьори и търговци в родопския град.  

Във виртуалния пътеводител ще се включат всички еко пътеки, маршрути за пешеходен, пещерен и религиозен туризъм, забележителности  в Чепеларе и околностите.  Разработването на дигиталната карта е част от плановете за динамично рекламиране на Чепеларе в социалните мрежи и интернет пространството, според Даниела Сивенова, експерт в Туристическия информационен център в града.

Предвижда се дигиталната карта да бъде готова преди началото на летния туристически сезон, представяйки обща визия за дестинацията. В навечерието на летния сезон, представители на хотелиерския бизнес и Община Чепеларе се обединиха в своеобразен обществен форум, който ще работи по формирането и рекламирането на комплексен туристически продукт в региона, уточниха от общинския пресцентър. Основен акцент в маркетинговата програма ще бъде именно налагането на Чепеларе като разпознаваема дестинация сред аудиторията в социалните мрежи. Наред с пешеходните маршрути и новите забележителности, в рекламната стратегия ще бъдат представени и възможностите за религиозен туризъм. В околностите на Чепеларе са издигнати множество параклиси, а през последната година в града пристигат ученически групи за поклонение пред гроба на отец Евстати Янков.

Новата рекламна стратегия ще обобщи в единна платформа потенциала за разгръщане на комплексен туристически продукт. Общинари и хотелиери ще обединят усилия и в разгръщане на събитиен туризъм с богата програма от фестивали и културни дейности. Туристическата пътека „Старата воденица“ получава все повече популярност, според отзиви от летовници, почивали в Чепеларе.  Дигиталното рекламиране на района ще заложи на представяне и на местата с традиционна родопска кухня.

Местната туристическа общност ще работи и по утвърждаване на марката „Чепеларе – зеленото сърце на България“.  През юли в Чепеларе предстои конференция, на която ще се дискутират възможностите за климатолечение в района.

/ВД/

news.modal.header

news.modal.text

Към 02:48 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация