site.btaНощният градски транспорт в София трябва да се разшири като услуга, а не да се закрива, смята общинският съветник Симеон Ставрев

Нощният градски транспорт в София трябва да се разшири като услуга, а не да се закрива, смята общинският съветник Симеон Ставрев
Нощният градски транспорт в София трябва да се разшири като услуга, а не да се закрива, смята общинският съветник Симеон Ставрев
Снимка: Минко Чернев/БТА (архив)

Нощният градски транспорт в София трябва да се разшири като услуга и до летището, а не да се закрива. Това заявява в своя позиция общинският съветник от групата "Продължаваме Промяната - Демократична България" ("Спаси София") Симеон Ставрев, изпратена от пресцентъра на Столичния общински съвет (СОС). 

По думите на Ставрев, общинските съветници Ваня Григорова (БСП) и Карлос Контрера (ВМРО) саботират кмета на София Васил Терзиев с искането да спрат нощния градски транспорт в София. Според него е необяснимо защо социална партия като БСП иска да спре обществена услуга, ползвана от работещите нощем столичани.

Позицията на Ставрев е във връзка с внесен доклад от общинските съветници Ваня Григорова и Карлос Контрера за спиране на две линии от нощния транспорт в София. В позицията на Ставрев се посочва още, че именно двамата общински съветници, заедно с мнозинството на ГЕРБ, БСП, ИТН и отцепниците от “Възраждане”, са избрали новото ръководство на “Столичен автотранспорт”.

“Искат да спрат нощния градски транспорт, защото „има недостиг“ на водачи - осем шофьори карат през нощта на фона на 1000 водачи. Новите шефове на "Столичен автотранспорт" носят отговорност за недостига на водачи, а отговорност за новите шефове носят Григорова, Контрера и групите на ГЕРБ, БСП, ИТН и отцепниците от Възраждане, които ги назначиха. Целта им е много проста - саботаж на кмета Терзиев и на групата на ПП-ДБ-СС в Столичния общински съвет”, посочва още в своята позиция Ставрев.

По думите му Григорова и Контрера искат да създадат усещане, че София не се управлява добре. “Как Григорова ще обясни това на хората, които могат да се прибират нощем от работа срещу 2, а не срещу 20 лева? Дали по този начин всъщност не целят наливане на пари в таксиметровите фирми? Колко пъти СОС даде заеми на транспортните дружества по предложение на Ваня Григорова? Какво отношение взеха Григорова и Контрера към твърде странните обществени поръчки в Столичен авто- и електротранспорт? Какво социално има в това да качвате хората на таксита”, пита Ставрев.

БТА припомня, че през миналата седмица председателят на групата на „Продължаваме промяната-Демократична България“ („Спаси София“) Борис Бонев съобщи, че за първите шест месеца на миналата година пътниците на нощния градски транспорт в София са се увеличили близо три пъти. Първата линия на нощния транспорт е 12-ата най-ефективна линия на градския транспорт по отношение на брой превозени пътници за водачите, които ги возят, добави тогава Бонев. 

/ЛРМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 18:52 на 15.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация