site.btaКакви средства са отделили партиите и коалициите за реклама в медиите по време на предизборната кампания показва анализ на Института за развитие на публичната среда

Какви средства са отделили партиите и коалициите за реклама в медиите по време на предизборната кампания показва анализ на Института за развитие на публичната среда
Какви средства са отделили партиите и коалициите за реклама в медиите по време на предизборната кампания показва анализ на Института за развитие на публичната среда
Снимка: Институт за развитие на публичната среда (ИРПС)
Анализ на Института за развитие на публичната среда (ИРПС) показва, че десет дни след началото на предизборната кампания подписаните договори между политическите формации и медиите възлизат на обща стойност от 1 255 230 лв. (без ДДС). За сравнение, два дни преди края на кампанията през ноември 2021 г., партиите са заделили за медии 1 759 585 лв. (без ДДС).

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВД/

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:26 на 30.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация