site.btaНова услуга в община Тунджа дава бърз достъп за подаване на сигнали и жалби от граждани и организации
Община Тунджа въведе нова услуга, даваща възможност за бързо и безплатно свързване на гражданите със служител от администрацията за получаване на нужната им информация, подаване на сигнал или жалба, съобщават от общинския пресцентър.
Услугата е наречена Free call (от англ. ез. - "безплатно обаждане"), като тя е достъпна през сайта на Общината на адрес: https://tundzha.bg, посочват от администрацията. В долния ляв ъгъл на началната страница са разположени два бутона – „зелена слушалка” - за свързване през централата със съответния служител, компетентен по проблема, който се поставя, както и икона с „пощенски плик” – за подаване на писмени сигнали и запитвания. От нововъведението могат да се възползват граждани, институции и организации.
Услугата по директно телефонно свързване със служител е активна в работното време на администрацията – от 8:00 до 17:00 часа, от понеделник до петък, посочиха още от община Тунджа.
/РИ/
news.modal.header
news.modal.text