site.bta„Уиз Еър“ съобщи за временно недостъпни услуги в уебсайта и мобилното приложение на авиокомпанията
Клиентите на „Уиз Еър“ (Wizz Air) може да изпитат смущения, свързани с временно недостъпни услуги в уебсайта и в мобилното приложение. Това се посочва в съобщение на авиокомпанията, изпратено до медиите.
Подобно на всички авиокомпании днес, „Уиз Еър“ е изправена пред екстремни технически предизвикателства, свързани с прекъсването на глобалните IT системи на трета страна, уточнява авиопревозвачът.
В момента не са налични следните онлайн услуги: уебсайт и мобилно приложение на „Уиз Еър“; резервационна система; система за онлайн чекиране и показване на бордна карта; кол центрове – нови резервации и промени в съществуващи.
По време на прекъсването се предлага безплатно чекиране на летището. Поради това „Уиз Еър“ съветва пътниците да пристигнат на летището поне три часа преди планирания час на излитане, за да имат достатъчно време за чекиране, преминаване през проверка за сигурност и други специфични за летището процедури. Компанията благодари за всички клиенти за разбирането, докато се справя с последиците от прекъсването на глобалните ИТ системи. Екипът на авиокомпанията подчертава, че прави всичко възможно, за да сведе до минимум смущенията за пътниците.
Летище София не е засегнато от глобалния IT срив, който засегна компании от цял свят, съобщиха за БТА от пресцентъра на столичния аеропорт. От там уточниха, че дори да има отменени или закъснели полети, те ще бъдат заради други засегнати летища или авиокомпании.
/ТТ/
news.modal.header
news.modal.text