site.btaПотребителският съвет към ЧЕЗ предложи по-активна комуникация с местните власти при аварии

BOBSTH 11:28:30 14-12-2014
IS1128BO.017
ЧЕЗ - потребителски съвет

Потребителският съвет
към ЧЕЗ предложи
по-активна комуникация с местните власти при аварии


София, 14 декември /Людмила Спасова, БТА/
Извършената от ЧЕЗ профилактика на мрежата и услугите,
които компанията предлага на битовите клиенти, за да ги улесни
през зимния сезон на 2014-2015 г., бяха темите, дискутирани по
време на XII заседание на Потребителския съвет към ЧЕЗ България,
инормират от дружеството. Обсъдени са били конкретни препоръки
какво да правят клиентите в случай на авария.
ОТ ЧЕЗ съветват клиентите при прекъсване на
електрозахранването да не бързат да звънят на денонощната
информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010, а първо да изчакат
петнадесетина минути. Когато се обадят, те могат да използват
автоматичното меню, достъпно на бутон 3, за да разберат какви са
прекъсванията на електрозахранването в момента.
"ЧЕЗ няма законово задължение да извършва профилактика, прави
я на база на вътрешни правила, за да осигури нормална работа на
съоръженията през зимата и да намали риска от прекъсвания", е
посочил Филип Йорданов, заместник-директор на дирекция
"Експлоатация и поддържане" в ЧЕЗ. Профилактиката предвижда
всеки трафопост в Западна България да бъде обслужен веднъж на
три години. С ограничения инвестиционен ресурс ЧЕЗ извършва само
най-важните и належащи дейности, е добавил той.
Членовете на Потребителския съвет са препоръчали да се
задълбочат отношенията и да се води по-активен диалог с местните
власти и етажната собственост, за по-добра реакция в случай на
аварии.


/ИС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 01:12 на 16.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация