site.btaОбщо 112 млади програмисти от страната са заявили участие в състезанието по уеб разработване

BOBSTH 12:33:01 10-04-2016
RM1235BO.011
Разград - състезание - участници

Общо 112 млади програмисти от страната са заявили участие в състезанието по уеб разработване


Разград, 10 април /Садет Кърова, БТА/
Общо 112 млади програмисти от страната са заявили участие в тазгодишното юбилейно десето издание на Националното състезание по уеб разработване "WEBLOZ". Това съобщиха организаторите от Фондация "Технология за младите" и община Лозница.
"WEBLOZ" е състезание за ученици между 5 и 12 клас. Основните му цели са да подпомогне развитието на учениците, като им помага за разработките на техните проекти и да стимулира развитието им, като същевременно с това им дава свободата да подготвят продукт по тяхно желание и с технологии които те предпочитат.
Регистираните проекти за надпреварата са 76. Най-много - 31, са проектите в раздел "Уеб програмиране" във възрастова група 9-12 клас, 21 са в "Уеб сайт" за 5-8 клас, с един проект по-малко са тези за "Уеб сайт" при 9-12 клас, а за "Уеб програмиране" 5-8 клас са четири.
Участниците са от общо 26 населени места. Най-много проекти има от градовете Бургас, Шумен, Варна, Благоевград, Ямбол, Попово и Силистра.
В момента на сайта на състезанието тече онлайн гласуването за проектите, които ще бъдат допуснати за участие до втори кръг на състезанието.
Финалът на състезанието ще се проведе от 22 до 25 април в спа-комплекс "Островче" близо до Разград, като проектите ще се защитават на живо от създателите им пред тричленно жури за съответната категория.
Наградният фонд е за над 3 000 лв., като ще има и много поощрителни и специални награди, отличаващи успехите на проектите в конкретна област, както и подаръци от спонсори и партньори, посочват организаторите.






/РУМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 08:14 на 04.10.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация