site.btaОбщина Плевен няма да изпраща съобщения за местните данъци на хартиен носител

BOBSTH 12:58:31 24-01-2018
MM1257BO.002
Плевен - местни данъци - новост

Община Плевен няма да изпраща съобщения за местните данъци на хартиен носител


Плевен, 24 януари /Малин Решовски, БТА/
За първа година община Плевен няма да изпраща съобщения на хартиен носител за местните данъци и такси. Това съобщи пресцентърът на общината.
Всички собственици на движимо и недвижимо имущество на територията на общината могат да се информират за размера на дължимото към бюджета за 2018 г. или предходни периоди на телефон 064/889 472 или чрез Интернет.
Законът за местните данъци и такси регламентира, че задълженията за текущата година се съобщават на собствениците без императивно да указва начина, се посочва в съобщението.
За по-голямо удобство за хората в общината, които не ползват Интернет или държат да притежават хартиен носител, в Плевен ще има и тази услуга. Тя ще се предоставя в Салон за обслужване на клиенти на Дирекция "Приходи от местни данъци и такси" към общината /ул."П.Р.Славейков" номер 21/. Там е обособено работно място, а дежурният служител ще предоставя информация по телефона за размера на данъчните задължения. Срещу представен документ за самоличност, задължените лица могат да получат на място и съобщение на хартиен носител за дължимите данък върху недвижимите имоти и такса битови отпадъци за 2018 г.
Информация за размера на задълженията гражданите могат да получат и чрез сайта на община Плевен, секция "Местни данъци и такси", където могат да ги заплатят, като за преводите не се начисляват такси - https://pleven.imeon.bg /frmDeklaracii.aspx.
Работното време на приходната администрация за плащания е от 8.30 до 16.30 часа без прекъсване.



/ММ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 19:21 на 06.10.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация