site.btaЕтикетирането дава възможност на потребителите да направят здравословен и устойчив избор на храна, според ново проучване

Етикетирането дава възможност на потребителите да направят здравословен и устойчив избор на храна, според ново проучване
Етикетирането дава възможност на потребителите да направят здравословен и устойчив избор на храна, според ново проучване
Снимка: БТА
Съвместният изследователски център на Европейската комисия (JRC) публикува резултатите от четири научни изследвания, свързани с информацията за храните за потребителите, съобщи ЕК. Според тях етикетирането може да помогне на потребителите да

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 21:35 на 22.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация