site.btaНовоизбраният кмет на Плевен предложи актуализиране структурата на общинската администрация
BOBSTH 12:24:02 19-11-2015
RM1224BO.020
Плевен - администрация - структура - актуализация
Новоизбраният кмет на Плевен предложи
актуализиране структурата
на общинската администрация
Плевен, 19 ноември /Малин Решовски, БТА/
Новоизбраният кмет на Плевен Георг Спартански предложи актуализиране структурата на общинската администрация. Това сочи справка на БТА от деловодството на Общинския съвет.
Кметът е внесъл в дневния ред на предстоящото заседание на новоизбраните общински съветници документ, в който са посочени конкретните промени. Предлага се от 1 декември т.г. числеността на администрацията да бъде 206,5 щатни бройки държавна отговорност. От същата дата числеността на дофинансираните от местни приходи щатни бройки да се увеличат от 70 на 80. Това няма да повлияе на бюджетните разчети, тъй като и в момента 10-те бройки се финансират от общинския бюджет, но в раздел "Други дейности по икономиката", се уточнява в предложението.
Оптимизирането на структурата предвижда на пряко подчинение на кмета пред следващите четири години да бъдат пет отдела - "Правно и нормативно обслужване", "Вътрешен одит", "Връзки с обществеността и протокол", "Местно самоуправление" , "Култура", и секторът "Информационни технологии". От предложението става ясно, че освен досега назначените трима заместник-кметове - по "Финанси и икономика", по "Европроекти и хуманитарни дейности" и по "Териториално развитие", ще има още двама - по "Обществен ред и сигурност", и по "Младежки дейности, спорт и туризъм".
Заседанието на Общинския съвет е насрочено за 26 ноември от 09.00 ч.
Новоизбраният председател на съвета Мартин Митев прие да продължи установената традиция от предишния председател Дарин Ангелов, след заседанието лично да представя и коментира по-важните решения в Пресклуба на БТА, като изявлението му се предава директно, на живо, в Интернет.
/РУМ/
news.modal.header
news.modal.text