site.btaНад 140 000 клиенти имат активна регистрация за безплатните sms услуги, предоставяни от "ЧЕЗ Електро България"

BOBSTH 12:00:31 18-12-2017
GI1159BO.011
ЧЕЗ - клиенти

Над 140 000 клиенти имат активна регистрация
за безплатните sms услуги, предоставяни от
"ЧЕЗ Електро България"


София, 18 декември /Димитър Абрашев, БТА/
Над 140 000 клиенти имат активна регистрация за безплатните sms услуги, предоставяни от "ЧЕЗ Електро България" АД - известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката. Това съобщиха от дружеството.
От началото на тази година дружеството изпратило близо 180 000 кратки съобщения, от които около 6 на сто са за проверка на сметка, а с останалите 94 процента дружеството е напомнило на клиентите, че са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. През периода януари - ноември регистрациите за sms услуги достигнаха близо 26 000.
Всеки месец между 20 000 и 22 000 регистрирани потребители получават напомняне, че са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. Над 1 000 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия чрез sms. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст "smetka" на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифния план на клиента. Всички разходи по изпращане на информативните sms-и се поемат от "ЧЕЗ Електро България" АД.
Използването на тези услуги би могло да спести средства и неудобства на клиентите по време на зимните отпуски, особено в периода на наближаващите Коледни и новогодишни празници, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка.
Sms услугите са достъпни за клиентите на мобилните оператори М-Тел, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg; с изпращане на кратко съобщение на 170077 с текст 12-те цифри на клиентския номер; в центровете за клиенти на "ЧЕЗ Електро България" АД и в офисите на "Изипей". Регистрацията за sms услугите на Дружеството е безплатна. При регистрация чрез sms на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на цената.
Получаването на електронни известия преди прекъсване на захранването е напълно безплатно за клиентите на "ЧЕЗ Електро България" АД. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това Дружеството на телефон 0700 10 010, на info@cezelectro.bg или в Център за клиенти на ЧЕЗ Електро България.
/ГИ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:15 на 05.10.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация