site.btaНационалната баскетболна лига започна кампанията "Шестия играч"

Националната баскетболна лига започна кампанията "Шестия играч"
Националната баскетболна лига започна кампанията "Шестия играч"
снимка: БТА

Националната баскетболна лига и нейният генерален спонсор - компанията Sesame.bg, стартираха съвместна кампания, насочена към феновете. Под името „Шестия играч“ инициативата цели да стимулира посещението на мачовете в залата, показвайки колко са важни привържениците за своите клубове и за любимата им игра.

Ход на кампанията бе даден още със старта на плейофите, а вече десетки фенове се радват на специално изработени подаръчни кутии с баскетболни потници, носещи логото на кампанията и посланието „силата на отбора се крие в лоялността на феновете“.

"Шестият играч е неразривна част от света на баскетбола. Макар че не носи официалната фланелка и не излиза на игрището в стартовата петица, той е винаги готов да помогне на тима си. Шестият играч е олицетворение на лоялността. Пулсът на играта и неугасващата енергия, която преминава през залата.  Шестият играч е нещо повече от зрител. Той е източник на вдъхновение, което дава неподозиран запас от сили и често помага на тима да преодолее изтощението. Смелост да направи големия удар и устойчивост да продължи да се бори, независимо от шансовете“, акцентират от НБЛ.

Кампанията ще обиколи мачовете по време на плейофите, а феновете ще имат възможност да се сдобият със специалните артикули по време на организирани от клуба-домакин игри в залата.

„Благодарим, ти че си шестият играч. Благодарим ти, че си част от играта“, добавят още от Sesame.bg и НБЛ.

/ГК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 19:13 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация