site.btaИстерията към сувенирите с лика на талисмана на Олимпийските игри продължава с пълна сила

SPORT 13:06:31 15-02-2022
BD1302SP.009
Пекин 2022 - сувенири

Истерията към сувенирите с лика
на талисмана на Олимпийските игри
продължава с пълна сила


Пекин, 15 февруари (БТА).
Популярността на талисмана на Олимпийските игри - пандата Бинг Дундонг нарасна веднага след церемонията по откриването на Игрите, която се състоя на 4 февруари. Магазините с олимпийски сувенири започнаха да работят много преди това събитие, но не бяха особено популярни.
Миналата седмица партида от 300 играчки беше доставена във водещия магазин на Олимпийските игри в центъра на Пекин. Желаещите да закупят талисмана се бяха наредили на опашка много преди отварянето и стояха отпред повече от 10 часа, но играчките бяха разпродадени за по-малко от два часа. Въпреки това всеки ден се нарежда дълга опашка до магазина - жителите на китайската столица се опитват да купят поне нещо, което да им бъде за спомен от Олимпиадата.
Подобна е ситуацията и в магазина за сувенири в главния медиен център на Олимпийските игри. Журналистите трябва да стоят дълго на опашка, за да влязат вътре. В същото време рафтовете на магазините са почти празни, а желаната играчка се продава само по предварителна поръчка.
Гигантската панда Бинг Дундонг (проектирана от Цао Сюе, професор в Академията за изящни изкуства в Гуанджоу) се превърна в талисман на Олимпийските игри в Пекин. С костюм от лед, златно сърце и любов към всички спортове, тази панда е готова да сподели със света истинския дух на Олимпийските игри, се казва в прессъобщение на организационния комитет.


(БД)
/БД/



news.modal.header

news.modal.text

Към 09:25 на 07.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация