site.btaМинистерството на образованието е направило проверка в училище за брошура със съмнително съдържание, но тя не е обсъждана с учениците

Министерството на образованието е направило проверка в училище за брошура със съмнително съдържание, но тя не е обсъждана с учениците
Министерството на образованието е направило проверка в училище за брошура със съмнително съдържание, но тя не е обсъждана с учениците
Министърът на образованието и науката проф. Галин Цоков участва в парламентарния контрол в Народното събрание. Снимки: Цветомир Петров/БТА
Преди месеци в Министерството на образованието и науката (МОН) e постъпил сигнал за разпространение на образователна брошура със съмнително съдържание, по който е направена проверка. Установено е, че в Частната професионална гимназия по дигитални науки "СофтУНИ "Светлина" не са разпространявани каквито и да е било материали, свързани със сексуално и здравно образование. Визираният информационен материал не е предлаган и неговото съдържание не е обсъждано с учениците от гимназията. Става дума за брошура, която е била в един екземпляр, в кабинета на медицинското лице на училището, което е трябвало да я прегледа и да прецени дали е удачно подобен материал да бъде разпространяван сред учениците, каза министърът на образованието и науката проф. Галин Цоков в отговор на въпрос от народния представител Ирена Анастасова в рамките парламентарния контрол.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ХТ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 15:33 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация