site.btaИндонезийската анимация Jumbo чупи рекорди и тръгва към глобално разпространение


Анимационният филм Jumbo, с режисьор и сценарист Райън Адрианди, разби местните боксофис рекорди, ставайки най-касовият индонезийски анимационен филм на всички времена, след като достигна 1 милион гледания само седмица след премиерата, съобщи електронното издание на "Варайъти".
След успеха си в страната, филмът ще се разпространява глобално от началото на юни в Малайзия, Сингапур и Бруней. Jumbo също ще бъде прожектиран премиерно в части от Азия и Европа.
Продукцията на Visinema Studios, която е на екран от 31 март, надмина предишния рекорд, държан от Si Juki The Movie: Panitia Hari Akhir от 2017 г., който привлече 642 312 посещения и остана ненадминат в продължение на осем години.
Филмът представлява значително постижение за анимационната индустрия на Индонезия, като е създаден чрез петгодишните усилия на повече от 420 местни аниматори и творци.
Jumbo проследява Дон, младо момче, което участва в шоу за таланти със сценична пиеса, вдъхновена от ценна приказна книга, оставена от покойните му родители. Плановете му са нарушени, когато побойник открадва книгата и Дон неочаквано среща мистериозно малко дете, което търси помощ, за да се събере отново с родителите си.
Рекордните цифри не се отнасят само до боксофиса - те представляват любовта, надеждата и доверието на зрителите към нашите житейски истории, каза Ангия Каризма, продуцент на филма, като допълва: Jumbo успя на кинопазара със своята семейна история, фокусирана върху теми за човешката топлина и близост.
Jumbo също така генерира значителна подкрепа в социалните медии, като групата Jumbo Free Buzzers, следят тенденциите на филма в Екс и ТикТок.
/ХК/
news.modal.header
news.modal.text